„Качество“, което е нашият начин на живот Резултатът е регистриран като болница A Group с 97,62 точки.
- Да създаде и укрепи подхода за подобряване на качеството и безопасността на пациентите с медицински практики, основани на факти, в съответствие със стандартите за качество в здравеопазването.
- Да бъде център за върхови постижения в здравните услуги, където се възприемат базирани на доказателства медицински практики и новаторски практики в безопасността на пациентите.
- Да има национални и / или международни документи за акредитация заедно с институционална акредитация.
- Да създадем диагностични и лечебни звена, оборудвани с модерна и модерна технология, за да отговорим на нуждите на нашите пациенти с мултидисциплинарен подход.
- Да осигурим активното участие на нашите пациенти в диагностиката, лечението и грижите, като вземем предвид желанията, нуждите, очакванията и ценностите във всички услуги, които предлагаме.
- Да гарантираме, че нашите пациенти са в безопасна и комфортна среда по време на престоя си в болницата, както и здравни услуги.
- За да осигурим идеалната, безопасна работна среда и инфраструктура за нашите служители,
- Да планираме дейности за непрекъснато подобряване чрез измерване на удовлетвореността, очакванията и желанията на нашите пациенти / роднини и служители на пациентите и да поддържаме нивата на удовлетвореност на най-високо ниво в тази посока.
- Да осигурим на нашите служители идеална среда, която е с участието, отворена за развитие и оборудвана с възможности за обучение,
- За да се гарантира, че проучванията, базирани на подобрение, се извършват чрез постоянно разпитване на операцията,
- Във всички услуги, които предлагаме; Осигуряване на спазване на разпоредбите за опазване на околната среда, здравето и безопасността при работа,
„Да се определят и прилагат правилата за качество и акредитация в здравните услуги“, включени в клаузата „i“ на член 8, параграф 1 (задължения на Главната дирекция на здравните услуги) от Указ № 663, одобрен на 2 ноември , 2011. В съответствие със задълженията си, важна част от системата се осъществява от Главна дирекция на здравните услуги, Отдел за качество и акредитация в здравеопазването.
Проучванията върху системата за качество в здравеопазването в Турция се провеждат в обхвата на „Регламент за разработване и оценка на качеството в здравеопазването“ от 27.06.2015 г. и номерирани 29399.
Директор по управление на качеството
Филиз Еркан
Като първото частно здравно учреждение в Тракийската област, ние допринасяме на обществото здраве, без да се отклоняваме от нашите принципи на лечение с бизнес етика, честност и състрадание …
Телефон:
+90 549 548 55 21
+90 282 673 73 73
Електонна поща:
international@corluvatan.com
Адрес:
Квартал Есентепе, ул. Дева 11/А, Чорлу/Текирдаг
Корпоративен
Ръководство за пациента
Медии и контакти